Helgen dårå...

I lördags var jag på Friday's i Kungsan för andra helgen i rad. Mycket mysigt och mycket mycket gott! Efteråt gick vi till L1 och tog en drink. Det är inte ofta man är allra först in på ett ställe men det var vi denna gång. Stället var heldött! Men det gjorde ingenting. Vi fick våra drinkar och vi kunde sätta oss vid det bästa bordet så vi klagade inte...

I söndags eftermiddag var jag med familjen på två lägenhetsvisningar i Solna. Den ena var jättefin! Å då menar jag "wow"-känsla. Det tyckte vi allihop. Men jag vet inte riktigt vad som händer nu... för vi tittade ju egentligen mest på skoj... Aja, det visar sig.

Sen var det dags för match. AIK mötte GAIS. Första halvlek var halvtrist. Det var så jävla kallt på södra!
Förra matchen satt jag i t-shirt å svettades. Idag skulle jag helst velat ha mössa, halsduk, vantar, långkallingar och filt. Men det ska ju knappast behövas i mitten av maj! Så jag fick sitta där och frysa...

Men tänka sig vad solen kan göra... Den nådde upp till oss i andra halvlek tack och lov. Det var riktigt behagliga 45 minuter som slutade med 2-0 seger för AIK. Tvåa i tabellen nu inför VM-uppehållet, grymt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback