AIK-dag

Jag mår fortfarande toppen efter Derby-vinsten i torsdags så AIK-hjärtat bultar ännu starkare än vanligt. Inte bara för fotboll.

Så idag tog jag och Sandra en tripp till Solna centrum. Där kunde man köpa specialgjorda t-shirts med "SM-guld 2006"-tryck på Stadium. Det var inte det att vi kände att vi behövde varsin t-shirt, för det har jag alldeles för många av redan, men det var det att de tre coolaste innebandygrabbarna var där och signerade dem!
Jidhe, Conny och Fischer.
Det var vi och ett gäng tioåriga grabbar där... Vi kände oss lite gamla men de e sånt man får ta!

Vi köpte varsin tröja och fick de signerade. De är riktigt trevliga killar. Å tröjorna blev riktigt snygga!
Kruxet e ju att autograferna försvinner när man tvättar tröjan. Hmm...

När vi redan varit så övertända kunde vi ju fortsätta på samma spår. Så vi gick till Skytteholm där det var AIK-dagen.
Vi behövde knappt sätta fötterna på området förrän vi såg Rubarth, Sandberg, Boateng, Norling, Moström, Örlund, Nebbo, Nordin å en massa andra spelare AIK-are. Riktigt kul tycker jag å bara stå där å spana. Se vad alla har för klädstil utanför planen å så...
Denna gång var det inte vi och tio-åringarna utan snarare vi och sju-åringarna. En massa söta fotbolls-barn som tog autografer å så. Jag å Sandra skippade den biten även om vi innerst inne mer än gärna ville köpa oss en affisch å få den signerad, hehe.

Efteråt åt vi lunch på De gyllene bågarna. Jag tycker om Donken-mat!

Å jag tycker om Donken extra mycket för tillfället. Fick nämligen fyratusen spänn i semesterersättning eftersom jag sa upp mig i mars (va bara tjänstledig innan) så nu mår kontot hyfsat bra!
Jag tackar å tar emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback