Vilken match!

Nu är jag precis hemkommen från en underbar innebandymatch! Det var en match mellan AIK och Storvreta som AIK till slut vann i sudden med 6-5. Ruggigt härligt!

Visste inte om jag skulle på matchen först eftersom jag var tvungen att åka direkt från jobbet å så. Men jag kunde inte hålla mig. Och tur var väl det!

Det finns en lite treåring på dagis som varje dag upplyser mig om att han hejar på AIK. Jag hejar också på AIK brukar jag säga. Då säger han alltid att, Nä! Det är jag som hejar på AIK!
Idag hade jag på mig en tröja med ett AIK-märke. Jag visade det för honom:
"Titta vad jag har på tröjan"
"Vad är det för nåt?" svarade han helt oförstående.
"Det är ju ett AIK-märke!"

Jag sa också till honom:
"Vilken fin AIK-mössa du har!"
"Nä, det är ingen AIK-mössa. Det är en Black Army-mössa."
Visst visst... Jag ska inte bråka med dig!


Dagens:
"Titta! De har ju gjort värsta koreografin!"
Tosse om de två AIK-mupparna som dansar loss rejält varje gång det blir paus i matchen.
Snacka om nitlott att få platser bakom dom två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback