Sex veckor!

Japp. Så länge kommer jag att vara sjukskriven. Minst. Galet länge!
Var hos sjukgymnasten idag och fick en massa information å så. Det var tre personer till där som också ska genomgå samma operation. En kille hade redan opererat korsbandet en gång för fyra år sedan. Han skrämde upp oss andra lite. Han berättade t ex att han inte kunde sova alls de tre första nätterna efter operationen, hjälp! Det är sånt man vill höra... inte!
Nu är det inte så lång tid kvar. Jag börjar bli lite nervös. Jaja, det kommer säkert att gå bra!

Nu har jag precis tittat klart på gårdagens Gilmore å Desperate-avsnitt. Riktigt najs! Å jag hann precis titta klart i tid så att videon kunde spela in kvällens avsnitt av LOST. Ja, självklart skulle jag titta på det nu egentligen om det inte vore så att jag ska upp klockan fem i morrn bitti.
Å ändå är det inte speciellt tidigt om man jämför med när klockan ringer på fredag: Kvart över fyra, ojoj!
Men det överlever jag nog med tanke på att jag sedan har sovmorgon i typ sex veckor...

Om ungefär en månad fyller min lillasyster 18 år! Hipp hipp hurra!
Jag har funderat lite på vad jag ska köpa till henne. Hon borde få nåt speciellt nu. Inte bara en tröja eller nåt annat tråkigt.
Jag såg reklam nyligen om att Bounce hade satt upp en ny dansföreställning. Perfa, tänkte jag. Nåt sånt borde ju vara roligt att få! Vi var nämligen och såg Bounce för några år sen och det var verkligen toppenbra! 
Nu skulle vi kunna äta middag nånstans innan... Pizza hut e ju hennes favo...
För en gångs skull har jag alltså planerat lite!

För några dagar sedan knackade Sara på dörren till mitt rum.
-Jag har kommit på vad jag önskar mig när jag fyller år.
-Jaså, vad då?
-Jag vill ha sprit! Det är vad jag önskar mig!


Men va kul Sara, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback