Mumsigt!

Igår åt vi våfflor till lunch.
Våffeldagen var ju i lördags egentligen men bättre sent än aldrig.
Fy vad gott det är med våfflor!
Inte fy skam heller att syrran (som annars kan äta hur många som helst) va grymt bakis å knappt lyckades få ner en ynka liten våffla. Fel dag å va bakis på!
Men mer till mig!
Å till Mian som plingade på dörren precis i rättan tid för å hinna med nåra våfflor.

Mian hade med sig både film, vindruvor å godis.
Men vindruvorna å godiset kunde jag knappt titta på, var ju så himla mätt!
Vi tittade på Dirty Dancing å Kopps.
Men jag kan inte riktigt förstå hur Mian klarade av å äta godis!
Hon åt nämligen omelett innan hon åkte till mig, å sen tre våfflor!
Å jag satt å klagade över min mätthet när jag med nöd å näppe fått i mig fyra... trots att jag var hungrig som få innan!
Jaja, det var iallafall mycket trevligt! Jag tycker om dig Mian ska du veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback