Jättebra!

Igår var jag hos sjukgymnasten. Han sa flera gånger hur JÄTTEBRA knät ser ut! Sånt vill man höra! Tack tack!

Nu har jag även två nya karriärval!

Vad sägs om fotomodell?

Fick öva på å gå på catwalken. ( = korridoren)
Fram å tillbaks flera gånger samtidigt som sjukgymnasten sa vad jag borde tänka på.
Tror inte att de vanliga kommentarerna modellerna får är:
"Försök att inte halta, spänn inte tårna, trampa till ordentligt.."
men ändå...

Sjukgymnasten tyckte också att jag nästan kunde skippa kryckorna nu. 
Men jag vet inte om jag riktigt håller med honom. Han vet ju trots allt inte hur långt jag har till tunnelbanan..
Men iallafall!

Eller kanske elitcyklist?

Jag fick prova att cykla igår å det gick bra! Sju minuter utan belastning. Det låter kanske inte som speciellt mycke men det var kul att åtminstone få röra på sig en aning!
Så nu kan jag cykla lite hemma också när jag känner för det.
Jag har aldrig tyckt om att cykla speciellt mycket men det är väl dags att börja gilla läget.
För det lär bli många timmar på träningscykeln.


Idag var Carro å hälsade på här.
Det är inte lätt att hitta hem till mig när bussarna inte står parkerade utanför. Det är ju alltid bussarna jag har som riktmärke när jag förklarar vägen så de blir lite knepigt (även för mig) när båda bussarna e ute å kör.
Hur ska jag annars förklara..?

Hmm... det är nummer 60. Huset är vitt... tror jag....

Men Carro lyckades hitta fram till slut!
Så de var ju bra!
Vi satt å pratade en massa så nu känns det som om jag e hyfsat uppdaterad å har rätt bra koll på läget iallafall.
Delicato-bollar åt vi också. Mumsigt!

Imorrn ska jag baka kladdkaka.
Det är säkert lätt.
Hoppas jag.
För jag bakar typ aldrig. Så syrran ska hjälpa mig!
Egentligen tror jag inte de vore nåra problem även om jag bakade de två kladdkakorna själv men bäst att vara på den säkra sidan, det är nämligen inte bara jag som ska äta dom...

...för på lördag är det party party!
Avslutningsmiddag/lagfest, damerna+herrarna. Vi hade det förra året också och det var en väldans trevlig kväll då! Därför tror jag nog att det ska kunna bli kul i år också!

Förra året ordnade herrarna festen så i år är det vi som gör det. Därav bakningen.
Denna säsongen slutade med ca -80.000 i kassan så vi fick ta å laga maten själva.

Jag undrar hur mycket jag kommer kunna dansa loss å så. Det återstår att se.
Men det blir nog kul hursomhelst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback