Imorgon...

Idag var det lugna puckar med tanke på min operation imorgon.

Mitt på dan var det ruskigt fint väder! Så jag satte mig ute på framsidan å solade lite å lyssnade på musik å så. Å det märks att solen börjar ta nu för när jag kom in upptäckte jag att jag fått lite fräknar i fejan!
De försvann igen efter en kvart men ändå!

Bara en sån sak gjorde mig glad så jag tänkte att det var lika bra å passa på å ta en promenix. Kryckorna skippade jag. Man får ju passa på liksom!
Solen fortsatte att skina å jag gick en stund för att sedan ta mig ner till ICA å handla en tidning å lite godis å så inför min sjukhusvistelse. När jag kom ut från ICA igen så var våren som bortblåst.
Det snöade och blåste en kall motvind nästan hela vägen hem. Då var det inte lika mysigt längre...

Kvällen har bjudit på en semi mellan AIK å Warberg.
SOM AIK VANN MED 4-1! WOHOO!
Det vore ju himla kul om AIK kunde ta sig till final med tanke på att jag nu har köpt biljett till SM-finalen i Globen!!!
Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback