Det tog bara tre månader...

...men till slut hittade jag det!
LYCKA!
Mitt 500 kronors presenkort på Björn Borg som jag fick i julklapp har äntligen kommit till rätta!
Det låg bland mina viktiga papper.
Jag har nämligen alla mina viktiga papper på samma ställe. Å de e ju bra! Men däremot så är det en himla röra där! Alla papper ligger huller om buller.
Men som sagt, e ju jäkligt bra att jag ändå har de på samma ställe!
Hmm...

Synd bara att jag inte hittade det jag egentligen letade efter. Min patientbricka e nämligen totalt borta! Har letat överallt men kan inte komma på vart jag har lagt den. Men men... det ska nog gå bra att göra en ny imorgon.

Just nu sitter jag här och är grymt ren!
Har nämligen tvättat precis hela kroppen med en speciell tvål.

Så nu e jag ren, renare, renast!


Mätt e jag också.
Har precis käkat ett rejält kvällsmål! Mackor med stekta ägg och yoghurt med Start!
Får nämligen inte äta något imorrn innan operationen.
Det lär kurra i kistan!

Nu mååååste jag sova! Vore ju kul om jag hinner somna innan jag ska upp.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback