Bio-kväll

Igår kväll var jag på bio och såg Brokeback mountain. Vilken besvikelse måste jag säga! Jag trodde att den skulle vara mycket bättre! Första halvan var ju väldigt bra och romantisk och så. Men den andra halvan.. såååå seg! Den var t o m så seg att Phia lyckades somna, hihi... (jag kan faktiskt förstå henne)
Däremot kan jag knappast förstå mig på Lisa! Hon var alldeles tårögd när filmen var slut och babblade en halvimme om hur underbar den var! Var hon på samma film som jag tro!? Mian tyckte också att den var rätt bra.
Jaja, okej, filmen var faktiskt inte dålig, jag hade bara höga förväntningar.
Dessutom var det ju skojigt att träffa tjejorna! Och fläskfilén med bea och avokado-dip var inte fy skam! Mums fillibabba! Sammanlagt blev det en mycket mysig kväll!

Annars bjöd gårdagen på en resa till Nynäshamn för att se min syrra spela. Matchen förlorade de tyvärr men det var trevligt ändå.
Det är ju så himla skönt att åka bil långt! (Nu åkte vi iförsig muppbussen men ändå)
Såå skönt att sova i bilen! Knäppt egentligen eftersom det ofta slutar med att huvudet hänger ner i knät, munnen är halvt öppen och man får ont i ryggen och rumpan efter en stund. Men det där spelar liksom ingen roll, att sova i bilen är ändå ruggigt skönt!


Idag ska jag på den fjärde kvartsfinalen mellan  AIK och Storvreta. Det är bäst av 5 och AIK leder med 2-1 i matcher. Så jag hoppas på vinst idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback