Två misslyckade gymförsök på samma dag...

Försök ett: Hade planerat å gymma direkt efter jobbet. Men upptäckte halvvägs in i klädbytet att jag hade glömt mina shorts hemma. Suck å stön.
Inte mycket mer å göra än att åka hem.

Försök två: Istället åkte jag dit en stund efter middagen. De brukar stänga tio så kollade för säkerhetsskull på nätet att det var så även idag. Och det stod inget annat. Så jag kom till gymmet fem i åtta och gick in för att byta om. Då kom en tant fram till mig:
Hej! Du vet att de stänger om fem minuter va?
Eh, nej.

Frågade gymgubben som var där varför det inte stod nåt på hemsidan.
Jo, det gör det. Fast lite längre ner. svarade han.

Så fan heller. Kollade t.o.m en extra gång när jag kom hem.

Kunde inte mupp-gubben sagt nåt om det när jag kom och gick första gången! Eftersom jag sa att jag kanske skulle komma tillbaks lite senare.

Muppar e dom allihopa!

Jaja, fick göra det bästa av situationen och gick ut och sprang istället. För första gången sen operationen.
2 x 2,3 km. Skönt som fan! Förutom att jag måste gå i nerförsbackarna. Men iallafall liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback