Sjung om studentens lyckliga dar...

På fredag tar lillsyrran studenten.
Tänka sig att det var ett år sen det var jag som stod där med vit klänning och mössa på. Glad, nervös och förväntansfull.
Det känns som igår men ändå inte. En sak som är säker är iallafall att tiden har gått väldigt fort sen dess!

Hoppas att syrran får bättre tur med vädret än jag hade!
Inte för att jag klagar på att det regnade på oss, det gjorde faktiskt knappt nånting tycker jag. Man var så himla glad ändå.
Det var verkligen en toppendag från början till slut.
Champagne-frukosten, studentlunchen, tiden i klassrummet och ljushallen, utspringet, flakresan, studentmottagningen och slutskivan. Allt var riktigt, riktigt kanon-lyckat!

Och nu är det hennes tur...

Vad gammal jag känner mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback