Marathon x 2

Vädret kan göra mycket. Igår gjorde det att det blev en toppendag med familjen.

Vi satt vid Rålis och åt pastasallad, drack cider och tittade på när en massa löpare (tydligen 17000) sprang Stockholm Marathon. Ruggigt mysigt!

Fy fan för att springa 4,2 mil. Lär va hur jobbigt som helst. Men jag beundrar verkligen dom som klarar det. Riktigt coolt. Men att försöka springa det i en varm kanin-dräkt när det dessutom är 20 gradet och sol ute. Det kallar jag idioti. Men kul att titta på!

Såg förutom duracell-kaninen bl a två djävular, en ängel, en kille i hatt och frack, fem bin och tre Rosa pantrar. Tack för underhållningen!

När vi fått nog tog vi oss vidare till Långholmen där det var Stå-upp-marathon. Vi kom dit vid fem och tittade fram till tio på kvällen. Oj vad jag skrattade! En hel del roliga människor helt klart!

Kvällen avslutades med att jag träffade Mian och vi tog en drink på ett coolt ställe som hette Grill. Hade inte varit där förut men lär absolut gå dit igen!
Det fanns sjukt många drinkar att välja mellan. Jag kan dock inte säga att jag valde den godaste.
Mian tyckte att min drink luktade kiss. Så illa tyckte inte jag att det var. =)

När vi skulle åka hem missade vi tunnelbanan precis och fick vänta i en halvtimme. Inte speciellt skoj. Men kom hem rätt hyfsat ändå.
Råkade även hitta Robert inne på msn så det blev en stunds prat innan jag till slut gick och la mig.

En lååång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback