Helt otroligt

Japp, då var fotbolls-VM igång. Underbart som fan.
Igår var jag på 30-års fest och vi som var där gick till en liten pub och tittade på matchen.
Fasen att de inte fick in bollen. Sverige var ju värda att vinna! Och spelade riktigt bra ibland tycker jag.
En sak kan jag banne mig inte förstå. På puben fanns ett gäng karlar. De satt precis som vi och hejade som galningar. På uteserveringen satt deras fruar. Helt ointresserade och tittade inte på matchen för fem öre. Hur kan man vara så ointresserad av Sveriges match i Fotbolls-VM? Helt ofattbart.

Jonas Karlsson och Malin Swedberg på SVT har sagt att de inte tycker att Zlatan ska vara med i startelvan mot Paraguay. "För han är inte i toppform nu och då ska han inte spela". Vad är det för muppar undrar jag? Klart som korvspa att han ska vara det! Såg inte de samma match som jag? En match där Zlatan för första gången på mycket länge spelade riktigt bra större delen av matchen.
Så det så!

När jag ändå pratar muppar så kan jag passa på att nämna en till: Chris Härenstam. Jag har redan så dåligt intryck av den snubben att det är kört. Jag kommer aldrig tycka att han är bra.
Kunde de verkligen inte hitta någon annan som kunde kommentera Sveriges matcher åtminstone? Tydligen inte.
"Kan han göra en till månne?"
Vem använder ett sånt ord??
Irriterad? Jag? Nääää...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback