Skulle kunna...

...skriva hur mycket mer som helst om Santorini-resan men så blir det inte. Vill ju skriva lite om vad som händer nu också.

Nu är det nästan en vecka sen vi kom hem och det här är vad jag har sysselsatt mig med sen dess:

Spelat brännboll med laget (fastän jag egentligen inte får med knät)
Ätit massa grillat med laget efter brännbollen, med tjejerna hemma hos Mian och med några av lagkompisarna ute i Kungsängen.
Varit i stan en sväng  med Carro utan ha kommit hem med några påsar, men med en glad, mätt mage.
Tränat på gymmet där jag bl a fick springa intervaller. Kul med lite nytt.
Solat och badat med Mian och Carro å med syrran.
Partajat fast jag egentligen inte orkat.
Kollat VM med kompisar från laget och nästan svettats ihjäl p g a värmen.


Är det sommar så är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback