Skabbparet

Första kvällen när vi stod och dansade kom plötsligt en 40-årig kvinna fram och började shaka loss med oss. Eh, jaha, tänkte vi. En bit bort stod en äldre man och verkade spana in henne. Full och glad som jag var tänkte jag göra dom båda en tjänst så jag parade ihop båda två på dansgolvet. Skabbparet stod och dansade resten av kvällen och jag kände mig mycket stolt och nöjd.
Paret stod och dansade flera kvällar sen och ville även att jag skulle vara med. Det var kul en liten stund men sen räckte det absolut för min del. Även om de snarare verkade ha en annan syn på saken.
Men trekant, nej tack!
Sista kvällen hade kvinnan åkt hem och skabbgubben kom fram till mig och sa:
- Det var egentligen dig jag ville ha.
- Eh, asså hur gammal ÄR du egentligen??
- Jag är 24.

Yeah right! Lägg snarare på typ 40 år!  Så jäkla skabbigt!

Skabbparet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback