O.R.Ä.T.T.V.I.S.T

Nu är det slut på uppehållet.
Idag började Allsvenskan igen. AIK mötte Malmö på bortaplan.
Matchen visades inte på Canal+ denna gång utan på tv4.
Med flin-Ola i studion och stam-Jesper Blomqvist som expertkommentator. Inte en siffra rätt. Som om detta inte var nog skulle kassa "Jag tror att jag är så snygg"-Patrik Ekwall ha intervju mitt i matchen. Två gånger. De var helt onödiga och jag tror nog de flesta håller med om att de hade kunnat skippas.
"Vi är nog alla överens om att Malmö har varit det bättre laget." sa Blomqvist.
Eh, nej. Det tror jag inte alla var överens om. Däremot hade de tur. En jäkla massa tur. AIK hade jättemånga chanser som de tyvärr, helt otroligt, inte fick in. De kunde lika gärna ha vunnit matchen.

Men men... Man kan inte vinna varje match.
Får hoppas på tre poäng den 23:e istället, mot Halmstad på Råsunda.
Då ska Mjällby avtackas också.
Förhoppningsvis är jag på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback