Nästan lite skönt att det är över.

Fotbolls-VM alltså. Helt sjukt vad mycket matcher jag har sett den senaste månaden. En hel del har varit riktigt skittråkiga och en del har varit hur underhållande och spännande som helst.
Att jag skulle heja (bara lite) på Italien i en final kunde jag knappast tänka mig innan VM började. Men de har faktiskt spelat en rätt kul fotboll och inte kastat sig lika mycket som vanligt. (Eller så är det så illa att de andra länderna har kommit ikapp på filmnings-fronten. Ve och fasa!)
Fotbolls-pausen blir iförsig inte så himla lång. Snart börjar Allsvenskan igen.
Undra hur kräsen man har blivit, hur kul blir det att titta på en allsvensk match nu precis efter VM? Det visar sig den 15:e för då är det antagligen Canal+ som gäller. Det ser jag fram emot.
HEJA GNAGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback