Min mp3 lever sitt eget liv

I Grekland fick den helt plötsligt ett ryck, några konstiga sträck flippade förbi på displayen och sen dog den. Inte spelaren, den funkade som vanligt, men displayen. Den visade ingenting och det blev lite svårt att hitta bland låtarna. Men fick köra på känsla och det gick väl hyfsat ändå.
Sen efter någon dag så började den helt plötsligt fungera igen. Tack tack, tänkte jag. Allt var som vanligt.
Tills jag kom hem till Sverige och skulle lägga in lite nya låtar. Helt plötsligt fanns det en massa nya mappar inlagda. Då hade mp3n tydligen plötsligt tyckt till om min musiksmak och lagt in lite egna låtar från datan. För några hade jag helt klart inte fört över. Som t ex Hot chocolate - You sexy thing. En låt jag inte ens visste att jag hade. Men men. Nu har jag lyckats ta bort mapparna och t o m fått in lite ny musik utan problem.

Har nämligen äntligen fått tag på lite Dixie Chicks-låtar. Vi lyssnade på deras nya skiva i Santorini tack vare Phia och hennes Ipod. Sedan jag kom hem har jag haft abstinens. Jag måste höra meeeer. Låtarna var så jäkla bra.
Så nu när jag äntligen har dom lyssnar jag för fullt mest hela tiden. Å de blir bara bättre och bättre. Hoppas mp3n håller med.

Favoriten: Everybody knows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback