Igår var det party

Kvällen började med lagmys, dvs grillning och lite förkrök för min del. Därefter vidare till Nivå. Tyvärr blev det inga pommes där. Både jag och Mian var alldeles för mätta för det!
Vi hade tänkt gå till Loge eftersom vi alla hade kul där förra gången vi var där men till vår förvåning hade stället lagts ner. Jahapp. Istället fick det bli första bästa stället vi såg, Sturecompagniet. Det var första gången jag var där och det var väl helt okej. Väldigt fin lokal, men lite för litet dansgolv och inte jättebra musik kanske. Men kvällen var skoj skoj ändå.

Men. Aldrig. Aldrig. Aldrig igen, ska jag sätta på mig det hemska tubtops-linnet när jag ska ut. Åkte ju ner hela tiden. Gick inte att dansa för fem öre.
Å varken säkerhetsnålar eller hårnålar hjälpte heller.
Nä, fy fabian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback