En tur ut på landet

Det var inte igår jag skrev senast. Och inte i förrgår heller direkt. Nä, fy fy fy på mig. Trots att jag har haft all tid i världen så har jag inte känt alls för å blogga.
Men nu ska det bli ändring på det, jag får allt ta mig i kragen!

Måndag-onsdag åkte jag lite spontant ut till Mians land. Det var väldigt trevligt på alla sätt och vis!
Vi åkte båt, gud så mysigt det är! Åka runt i skärgården i solsken och varma sommarvindar och bara sitta och tänka och titta ut över allt det vackra. Det skulle jag gärna göra lite oftare!
Lite strandtennis och solning blev det också.
Men jäkla bromsar alltså! Klarar inte av dom! Vilka äckliga och taskiga typer som bara bits och vägrar försvinna! Jag blev så frustrerad att jag låg gömd under handduken en lång stund innan jag vågade mig fram.
Lärde mig också två nya kortspel av en skadeglad Mian som skrattade lyckligt när hon vann över mig gång på gång. Ingen nybörjartur hade jag heller. Usch! Jag hatar att förlora!
Tack och lov blev vi till slut "tvungna" avbryta för lunch. Inte mig emot. Magen var förresten konstant glad under vistelsen, Mians mamma kan verkligen laga mat!


Tack Mian för tre najsa dagar!

Bloggtorkan e över, tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback