Biff, javisst!

Träningen går framåt på gymmet. Jag har nu tagit mig in i avdelningen jag knappt satt min fot i innan. Styrke-rummet med nästan enbart biffar. De som knappast värmer upp innan träningen, utan bara vandrar in i sina badtofflor. Som tar i så ansiktena blir alldeles röda och spända när de lyfter de tyngsta vikterna. Som tränar biceps så mycket att de inte orkar träna nåt mer sen. Eller så kanske det inte riktigt är men jag har iallafall sett en med biff-armar och ölmage. Sexigt? Nej.
Dit ska nu jag varje träningspass. De måste tro att jag hamnat fel, men icke då. Stark som man är var det nu dags att byta benpress-maskin till en tyngre, jobbigare maskin-aktig sak.
Kommer troligtvis få värsta mafioso-benen innan jag är färdig rehabad...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback