Appropå läbbiga människor...

Jag har en gammal klasskompis på msn. Men jag pratar verkligen aldrig med honom. Känner honom inte och har inte träffat honom efter att jag bytte klass efter tvåan. Redan då tyckte jag att han va lite märklig.
För nån vecka sen (efter grillfesten i Kungsängen) så satte jag mig vid datan en stund när jag kom hem. Klockan var väl halv tre kanske. Det var inte många inne på msn men han, gamla klasskompisen från ettan-tvåan var det.
Han började skriva.
Typ "vad gör du nuförtiden?", "vad har du gjort ikväll?" och såna frågor.
Och sen hispade han ur sig:

Fan, kommer ihåg i tvåan i skolan... Du va hetast.
Låter ju helt sjukt... Kommer ihåg att Jan fråga vem man helst ville ha sex me och vi visste fan knappt vad det var då och alla sa Anna..hahaha...

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback