60-årsfest i lördags

Pappas kusin var det som fyllde år. Folket som var på festen var till stor del släktingar som jag inte träffat på år och dar (åtminstone 10 år tror jag det var sen jag såg de flesta) och resten kompisar till henne som jag aldrig träffat innan.
Och jag är inte den mest sociala människan i världen.
Å så borsplacering på det. Oh no. 
På ena sidan av mig gick konversationen om brunnar och där hade jag inte så mycket att tillägga. På andra sidan satt min pappa och han är tvärtemot mig jävligt social och älskar såna här situationer. Han pratade och babblade och skojade och där var det inte heller lätt att ta sig in i diskussionen. Men maten var god iallafall tack och lov. Så god att jag åt hur mycket som helst och fick en kommentarer om det också:
 "Du fick ner allt det där alltså, bra jobbat! Det trodde jag aldrig." Denna gubbe började babbla på om hur han brukade äta enligt GI-metoden så nu har jag lärt mig lite om det. Sen började gubben mitt emot också babbla, mest om sin dotter och vad hon varit med om när hon varit ute och rest... Hyfsat intressant iallafall.
Festen var jäkligt seg ett tag men den tog sig mot slutet när det först blev lite live-musik och sedan dans till Michael Jackson. 
Jag hade sammantaget faktiskt riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback