Tjejkväll

Det blev en ganska lång dag igår.
Var uppe vid sju, en liten chock för kroppen som nu börjar vänja sig vid att gå upp runt halv elva.
Det var kul att träffa alla i laget, saknar dem! Matchen däremot var ingen höjdare! Torshälla var riktigt dåliga men vi var om möjligt ännu sämre! Konstigt nog så lyckades vi ändå få med oss två poäng, vi vann nämligen i sudden med 4-3. (hur det nu gick till!)
By the way, det var skittråkigt att inte kunna vara med och spela!

Var lite kluven gällande kvällen. Laget skulle nämligen ut och det brukar bli himla kul!
Men jag känner ändå att jag gjorde helt rätt val när jag istället åt tacos hemma hos Phia med Mian, Carro, Nattis och Ro. Vi tittade även på ett antal avsnitt av Sex and the city, det är ju så bra!! En riktigt mysig kväll blev det!
Blev dock än en gång utskrattad av Nattis för min gångstil! *Grrr* Men tji fick hon, mitt val av svart kamel var inte speciellt svårt!

Idag har jag provcyklat motionscykeln som vi lånat eller köpt av en av mammas vänner.
Det känns däremot inget vidare att bara få cykla 8 minuter utan belastning. Det är ju inte jobbigt för fem små ören! Men brände ca 50 kcal så det känns ju bra att jag slipper ha ångest över chipsen  ett av chipsen jag åt. Jippie!
Äh, vem är det jag försöker lura? Varför ha ångest, mat e ju mitt liv och dessutom är det ju helg så då får jag äta precis vad jag vill!


Jag tycker om er flickor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback