Snart slut på ledigheten...

...Jag börjar nämligen jobba på onsdag... Det är väl skönt på sätt och vis men det är faktiskt inte så tokigt att vara sjukskriven såna här dagar när kompisarna är lediga och man kan hitta på roliga saker.
Idag har jag varit i Västermalmsgallerian med Phia, Carro och Nattis. Jag köpte ingenting men det var trevligt ändå!
Jo, pannkakor med sylt blev det trots att jag lovat mig själv (som så många gånger förut) att jag inte skulle köpa nån mat. Men det var himla gott så jag förlåter mig själv för den här gången!

Sen har vi haft B-lagsmatch ikväll mot Huddinge så den har jag vart och tittat på. Det var en hyfsat underhållande match men vi förlorade tyvärr med 4-2. Men men..

Fick svar från magnetröntgen idag och det var inget annat än korsbandet som var av i knät så det var ju bra! Ska till sjukgymnasten imorrn så förhoppningsvis får jag lite nya övningar att göra hemma.

Imorrn kväll ska jag hem till Nattis och b la annat se film från Zakynthos i somras! Det lär bli en höjdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback