Sicken underbar film!

Åååå vad vi hade det härligt i Zakynthos! Längtar tillbaka! Har nämligen precis varit hos Nattis och sett film därifrån. Det var ännu roligare än jag hade föreställt mig! Tror inte jag har sett mig själv full på film förut, hihi, det var en upplevelse.
Å att se alla människor igen! Norrmännen och Henke å Jesper! Ruggigt kul! Tack och lov för att vissa minnen finns med på filmen, typ när Mian dissar Norrmannen och säger åt honom att det nog är dags för honom att gå hem och lägga sig! Klockrent! Haha...

Vi såg filmen fyra gånger. Jag skulle gärna ha sett den några gånger till men jag var tvungen att åka hem, börjar ju nämligen jobba imorrn!
Gud vad jag HATAR att parkera me toyotan! Usch å blä och fy! Men var liksom tvungen att fickparkera för det fanns ingen annan plats. Fick kämpa länge men till slut lyckades jag!
Såg sen när jag kom in att jag hade fått ett sms från Robert för några timmar sen. Det var ju passande nu när vi precis sett Zakynthos-film! Men får ta å svara imorrn. Klockan e nämligen typ nio på morgonen i Australien nu och jag tror inte att de har gått upp än.

Nu måste jag ta å sova! Vill inte va helt slut imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback