Så som i Himmelen...

Filmkvällen igår blev bättre än jag förväntat mig.
Först tänkte vi se "The terminal" men den var så usel så vi stängde av den efter en halvtimme. Ingen bra start på filmkvällen men det blev bättre...
 Vi tittade på  "Coach Carter" istället som var en himla bra film!
När den var slut tittade vi på "Så som i Himmelen". Den var riktigt ruggigt ruskigt galet  bra!! Den bästa film jag sett på mycket länge. Men ska nog ta och se om den idag för när jag å pappa skulle se den igår så låg mamma och sov i rummet bredvid så vi var tvungna att ha väldigt låg volym. Dessutom började skivan hacka i mitten av filmen, väldigt irriterande!!!

Nu ska jag göra mig i ordning. Vi har match kvart i tre så jag ska åka och titta på den. Sen ere herrmatch  efteråt. Ser fram emot en trevlig innebandydag och förhoppningsvis två vinster!

Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback