Korsbandet är av...

Svullnaden i knät hade inte gått ner igår så jag tyckte att det var bäst att vi åkte in så att en läkare kunde titta på knät och konstatera att det inte var någon fara..
Jag och pappa kom till KS halv sju ungefär. Vi fick veta att eftersom jag bor i Hässelby så skulle vi egentligen ha åkt till S:t Göran. Men det gick bra ändå.
Vi fick sitta och vänta tre och en halv långa timmar. Inte roligt!
Sedan tittade en läkare på mitt knä, vred det åt olika håll och så. Sedan berättade han att mitt högra knä inte kluckade. Vad bra! tänkte jag. Men det var tydligen inte så bra eftersom han sedan visade att mitt vänstra knä kluckade. Det var alltså korsbandet som var av i mitt högra knä.
Jag fick röntga knät och fick konstaterat att korsbandet verkligen var av.
Det betyder att jag inte kommer kunna spela innebandy på väldigt väldigt länge. *snyft*
De som känner mig vet att innebandyn är mitt liv och därför kan jag verkligen inte förstå hur jag ska klara det här...
Men men...
Något annat som känns riktigt skit är att det nu är helt kört, jag kan inte följa med till Åre.
Hade lite beslutsångest innan det här. Skulle jag åka till Åre och ha ångest för att jag skulle missa bortamatch i Visby? Eller skulle jag åka på matchen istället och ha ångest i de fyra dagarna som tjejpolarna var i Åre?
Nu slutar det med att jag istället kommer ha ångest hela tiden!!!

Jaja, slutpratat om det där för tillfället.
I morgon är det släktträff som gäller. Min kusin Alexander fyller 13 år. På kvällen blir det eventuellt utgång. Eftersom jag inte kan gå ordentligt hoppas jag på att polarna kanske vill gå nånstans och bara sitta och snacka lite. Tycker jag skulle vara kul.
På söndag har vi match mot Huddinge så jag får åka och titta på den.

Tjing plong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback