Jag kan nästan gå igen.

Knät känns bättre idag. Det är lite stelt och obekvämt och så...men ändå.

Det verkar som om tjejorna hade det trevligt igår, de va ju himla bra även om jag också väldigt gärna hade velat följa med. Men det kommer fler kvällar.

Det blev inte två vinster idag men det blev en vinst och en oavgjord.
Vi vann våran match mot Huddinge med 6-4. Riktigt skönt!

Ikväll har jag tittat på "Så som i himmelen" igen. Vi hyrde den i tre dagar så jag hinner nog förhoppningsvis se den imorrn också. Ja, så bra var den faktiskt!

Nu ska jag nog ta och sova snart, så kan jag försöka gå upp hyfsat imorrn bitti. Inte för att jag tror att det kommer gå speciellt bra men jag kan ju i allafall göra ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback