Invalido coming through!

Lunchen med Phia idag var himla najs! Trevligt sällskap å riktigt smarrig kyckling fajitas, kan inte klaga direkt! Det får absolut inte dröja så här lång tid tills vi ses i fortsättningen!

Sen var jag i stan å blev utskrattad av Nattis å Lisa för att jag gick roligt. Jag tyckte ändå att jag försökte koncentrera mig på att inte halta så att det skulle se normalt ut. Det verkar inte som om jag lyckades. Men jag klarade av att gå hela dagen utan krycka och hade inte speciellt ont, inte fy skam!
Vi gick nämligen tusen mil för att Lisa till slut skulle få shoppa loss! Väldans nöjd verkade hon vara med inköpet! Blå å rätt söt var den. Vi får se om hon är lika nöjd efter ikväll, hehe...
Sen fick jag besöka Lisas lägenhet för första gången! Finfint hade hon det!

Imorrn är det dags för bortamatch i Torshälla. De ligger näst sist i tabellen så jag hoppas att vi vinner den matchen!
Bussen åker halv nio från Jakobsberg så det är bäst jag går å lägger mig snart!


VARNING: Ring inte Lisa ikväll! Hon vill inte bli störd! Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback