Fy för kryckor!

Sitter och funderar på om jag måste ha kryckan med mig imorrn när jag ska in till staden. Jag tycker bara att den är i vägen så helst skulle jag skippa den. Men å andra sidan så kommer jag säkert få ont eller ramla eller nåt annat jobbigt om jag inte tar med mig den där j-kla kryckan.. Så får väl släpa runt på den iallafall.. suck..

Aja, slut på klagandet för imorrn har jag iallafall saker att göra! Wohoo! Ska antagligen äta lunch med Phia som jag inte har träffat sedan nyår! (Ve och fasa att det var så längesen!) Sen ska jag träffa Nattis å Lisa inne i stan. Så det blir förhoppningsvis trevligt!

På lördag är det middag hos Phia! Ååå så skoj det ska bli att få träffa alla tjejorna! LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback