Försöka vara lite positiv?

Idag har jag inte gjort speciellt mycket intressant. Har mest legat i soffan och tyckt synd om mig själv..
Kan meddela att jag idag har ätit (förutom all annan mat):
En kitkat, en twix, en halv chokladkaka och en halv påse gott och blandat. Snacka om ångest!!! Men det måste ju vara tillåtet att få tröstäta lite efter det här beskedet... Dessutom var de två sistnämnda Sandras fel eftersom hon hade med sig dem. Vi har tittat på Hotet, ingen höjdarfilm tycker jag men det var trevligt att hon kom förbi!
I vilket fall som helst så SKA jag börja mitt nya nyttiga liv på måndag. Då j-klar!! Känner mig riktigt peppad redan!

Nu ska jag ta och sova. Måste nämligen förbereda mig på att svulla igen imorgon. Då är det som sagt släktträff och det lär finnas en himla massa kakor och bullar. Bäst att inte komma dit hungrig iallafall, det är riktigt riktigt farligt!

Är himla tacksam för alla som har brytt sig om hur jag mår, skickat "krya på dig"-sms och sånt. Det värmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback