Fixardag!

Tittade på LOST hemma hos Mian igår. Det var himla trevligt!
Gud så underbart att det har börjat igen! Jag har verkligen saknat det!

Idag hade jag verkligen bestämt mig för att jag skulle gå upp senast halv tio. Ändå vaknade jag halv elva...
Jag kan verkligen inte gå upp "tidigt" om jag inte absolut behöver det. Ändå lägger jag ju mobilen på andra sidan rummet för att jag ska behöva gå upp och stänga av alarmet. Det verkar inte hjälpa. Får väl ta och köpa minst 10 väckarklockor och placera ut dem på olika platser i mitt rum. När jag har stängt av alla dem så borde jag ha vaknat till!

Idag har jag gjort lite saker som jag har tänkt länge på...
Jag har valt ut en massa digitala kort från Zakynthos, Bulgarien, Midsommar, Studenten och Åre som jag ska framkalla. Sen har jag även tagit bort en himla massa kass musik från datan. Så vem vet, den kanske inte kommer va lika seg längre? Man kan ju alltid hoppas!
Men nåt som jag borde ha gjort men inte orkat är att dammsuga i mitt rum. Det är ju så väldans tråååkigt! Får väl göra det imorrn istället.

Nu är det matdags...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback