Börjar bli trist..

..å sitta hemma nu..
Idag har jag vart på magnetröntgen. Jag fick lägga mig på en "bår" som sen åkte in i en tunnel. Jag fick sedan ligga i tunneln i ungefär en kvart. Först när jag låg där tänkte jag att nu kommer jag somna! Men precis när jag tänkt det så började de bullra ordentligt. Det var en massa skumma ljud som lät hela tiden så någon sömn blev det knappast! Inte för att det gör något direkt..
Sova gjorde jag däremot på eftermiddagen. I typ två timmar! Galet! Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att gå upp! Tänker alltid att nu ska jag bara sova en kvart eller så. Men det går liksom inte! Snooze-knappen är för frestande!

Imorgon ska jag till en sjukgymnast. Det känns skönt att få veta vilka övningar jag kan göra så att jag kan börja träna upp knät. Hoppas jag får röra en hel del på mig för börjar få rejäl ångest nu! Har ju legat i soffan i en vecka!! Usch!

Jag hoppas att det blir LOST-kväll hos Mian imorrn! Jag får se om hon ska rida eller ej...

LOST, som jag har väntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback