Bättre men inte bra...

Idag känns det lite bättre i knät i allafall. Alltid nåt.
Sova kunde jag också göra! Vaknade vid halv elva. Sen blev det soffan igen. Har tittat på Bröderna Lejonhjärta. En riktig höjdarfilm!!
Min chef ringde idag och sa att det vore himla bra om jag kunde komma till jobbet i morgon eftersom det är planeringsdagar torsdag och fredag. Men jag får se hur det känns i morgon. Känns inte speciellt frestande att hoppa ner till t-banan på kryckor. I vanliga fall, när jag går riktigt fort, så tar det ungefär tio minuter att gå ner. Undra hur lång tid det tar på kryckor!? Usch! Hemska tanke..

För ungefär en halvtimme sen ringde Robert från Australien. Det var kul att höra hans röst.
Saknar honom. Speciellt sådana här dagar när livet inte känns toppen precis.

Idag har det nte blivit lika mycket tröstätande men känns ändå inget vidare att bara ligga i soffan och knappt röra på sig. Skulle vilja träna! Men även om jag inte kan spela innebandy så kan jag iallafall titta. Så nu ska jag ta och äta lite och sedan ska jag åka och titta på min lillasyrra som spelar DM-final mot Väsby ikväll. Hoppas på en spännande match!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback