Vilken vecka!

Jag e ännu tröttare än jag var igår. Det var lite kaos på jobbet idag med eftersom det var personal borta. Men det gick hyfsat bra ändå.

Igår var jag å Phia hemma hos Lisa å åt glass å kollade in Curling-finalen. Vi fick kämpa för att få Lisa att förstå att vi självklart skulle se på OS å inte nån skum serie på fyran. Till slut lyckades vi och det slutade faktiskt med att även Lisa va väldigt glad för det. Vi hade ju vunnit ännu ett OS-guld!
När jag kom hem så väntade en semla på mig i kylskåpet. Hade redan ätit pannkakor och glass x 2 samma dag men lyckades få i mig halva semlan ändå. Syrran fick resten.

Vad säger man om hockeyn då!? OS-final!! Galet bra! 7-3! Ruskigt bra!
Men det finns ett litet problem. På söndag har vi match. Vi möter Östra som ligger sist i serien. Vi måste vinna den matchen!!! Men den spelas klockan 15. Och Hockeyn e klockan två! Ooops! Vad väljer man!?
Hmm.. tål att tänkas på..

Nu ska jag sova! Kan knappt hålla ögonen öppna!
Imorrn ska jag ändå upp hyfsat. Jag å Sandra ska förbi Västermalmsgallerian en sväng först å sen blire till å kolla fotboll. AIK möter Assyriska i en träningsmatch. Jag hoppas att det blir en underhållande match och att det inte blir alldeles iskallt imorrn. Det blir nog till att ta fram hundarna ur garderoben trots att jag inte använt dom på väldigt länge. De är inga favoriter men orkar inte frysa om fötterna. Det är ju sååå jobbigt!

Dagens dagis-kommentar:
Jakob kommer fram till mig med en stor, äcklig snorkråka på fingret.
"Titta, en kuse!" säger han till mig. "Anna ta den!"
Eeeeller inte! Yuck. Jag torkade av den på hans tröja, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback