Tv-kväll!

Tänka sig vad man kan bli glad bara av att titta på tv! Alla tre inspelade programmen var superbra!

Idag slutade jag jobbet halv fyra. Jag fick ett ryck och klev av tunnelbanan vid Slussen och gick och tittade i lite affärer. Upptäckte nämligen att det fanns en massa roliga affärer på Götgatan. Jag visste inte ens att de fanns där förrän i tisdags när jag gick från sjukgymnasten.
Det slutade iallafall med att jag helt plötsligt hade köpt en jacka. Jag hade nämligen ingen vårjacka och det kan ju vara bra att ha en sådan. I måndags när jag var i Västermalmsgallerian så provade Nattis nämligen en jacka på H&M som var fin. Idag såg jag den i beige/grön och tänkte att jag lika gärna kunde prova den. Det slutade sedan med att jag hade köpt den.
(Det e ok va Nattis? =) För du hade inte tänkt köpa den ändå?)

Nä, dags att gå och lägga sig! Om jag klagade över att gå upp tidigt idag så var det rena sovmorgonen om man jämför med vilken tid väckarklockan står på imorrn: kvart över fyra! Ojojoj...

LOST = helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback