Trist måndag

Det finns en riktigt ruggigt farlig godisskål i personalrummet på jobbet. Jag är en aning rädd för den! Jag beundrar de som kan sitta framför en godisskål en hel halvtimme utan att ta en enda godis. Ofattbart. Det går ju liksom inte att motstå alla smarriga godisar... Jag försöker varje dag men utan att lyckas speciellt bra.
Men vem vet, kanske kan jag klara utmaningen imorrn!? Det återstår att se...

Knät känns sisådär idag.
Jag vet inte riktigt varför. Jag jobbade ju tre dagar förra veckan och det kändes ju ändå helt okej.
Jaja, jag hoppas att det känns bättre imorrn igen.

Ikväll var jag nere på träningen. Fy vad tråkigt det är att titta på när laget tränar! Snacka om sömnpiller!
Men jag får väl ta och besöka nåra träningar ändå, jag kan ju inte sitta hemma varje kväll framför tvn. Det är inte bra! Då kommer det sluta med att jag sitter bänkad framför BB, snacka om mardröm!

På torsdag åker polarna till Åre. Jag är inte helt oväntat avundsjuk som f-n! Vill ju följa med...

Dags att sova!

Dagens tips: Ta och lyssna på Switchfoot, galet bra musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback