Tillbaks på jobbet imorrn

Denna förmiddag bjöd på ett besök hos läkaren som sa att det var helt okej att jag jobbade. Det innebär alltså att det är tillbaks till arbetet imorgon, inte mig emot faktiskt.
Han sa också att det antagligen blir operation om sisådär tre veckor. Det var en positiv överraskning tycker jag allt! Jag hoppas att det blir så också, det gick nämligen inte att ge mig en exakt tid än.

Sedan blev det Kycklingfajitas å en del skvaller i Vällingby med Sandra. Himla Najs!
Efter det var det OS för hela slanten. Alpint, hockey... T o m curlingen var hyfsat kul nu när Sandra förklarat lite regler. Nu förstår jag väl sisådär vad det handlar om i allafall.
Men när vi sett samma inslag om Fredrik Nyberg för sjuttielfte gången och var rätt säkra på att han faktiskt kom på en femte plats så kände vi att vi suttit där i soffan lite för länge, det fick räcka.


Helgen då...
Lördagen började med match borta mot Farsta. Vi förlorade tyvärr med 2-4.
Därefter fortsatte vi till Hanna där vi åt å drack en massa.
Laget fortsatte mot Sture men jag träffade mina andra vänner. En helt okej kväll med lite dans å så. Men jag tog det hyfsat lugnt, även om knät nog önskat att jag suttit ner ännu mer. Men men.. det har återhämtat sig hyfsat bra ändå nu...

Underskattat:
Slå folk med kryckor
          Ingen vågar ju slå tillbaks direkt, även om det faktiskt var en som såg ut att vilja det, hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback