Sömn? Ja, tack!

Åååå vad jag ska sova länge imorrn!
Det blev inte mycket till sömn i natt heller. Men när jag väl till slut kom i säng så hann jag knappt stänga ögonlocken för än jag somnade. Vem vet, jag kanske inte ens hann stänga dom. (Jag sover ju nämligen me halvöppna ögon ibland. Läbbigt va!?)
Efter några timmar ringde klockan (fick jag för mig) så jag gick upp och tvättade ansiktet å duschade å lite sånt, å skulle precis klä på mig när jag tittade på klockan och såg att den var fyra.. haha. Å jag skulle gå upp halv sex. Så det var bara att somna om. Men det var inte speciellt svårt som tur var.

Jag var helt säker på att jag skulle vara helt död hela dagen idag men det var inte så farligt faktiskt.
Men sov båda tunnelbane-resorna så det blev lite extra sovtid där. Måste ta å sova om nätterna så jag kan hålla mig vaken på t-banan! Det ser ju nämligen inte klokt ut kan jag tänka mig... Det har hänt att jag vaknat till och märkt att munnen e halvöppen.. eller att huvudet e halvt nere i knät. haha.. Riktigt illa!

Har precis tittat på lite kort från Huddinge-killarnas Australien-resa. Himla skoj! Vilka snubbar asså!
Johnny å Putte, riktiga spännisar! Utan tvekan! =) Vissa kort gick inte å hålla sig för skratt åt...

Va nere på träningen ikväll. Det var hyfsat kul faktiskt. Har fått höra att det har blivit lite diskussioner om varför jag får åka med till Gotland när jag är skadad. Det finns nämligen flera spelare som inte får åka med p g a att de inte e uttagna. Men jag tänker inte ha dåligt samvete för det eftersom jag lugnt skulle ha spelat matchen om jag inte varit skadad så..
Det blir förhoppningsvis en kul resa där vi tar med oss tre poäng hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback