Skojigt värre!

Det är ju galet kul att det är OS!
Jag trodde aldrig att jag skulle hoppa upp å skrika: Jaaaaaaa! när Damkronorna hade match! Jag menar, damhockey, kan det bli tråkigare! Inga tacklingar och knappt kan de ta emot en pass innan de blir av med pucken...Men ack så fel jag hade för visst stod jag där å ropade högt av glädje när Sveriges straff gick i mål. Ojojoj... sicken spänning!

Ännu en helg. Och förhoppningsvis en riktigt rolig sådan.
Idag har jag varit inne i staden med Lisa och Nattis och köpt present till Karin som fyllt år. Jag tror nog att hon kommer bli glad för presenterna!
Jag hann med ett besök på ön också. Där såg jag Zakynthos-filmen än en gång, tillsammans med Phia. Sen tittade vi på massa kort å så... Det var trevligt!

Imorrn är det match mot Farsta. Oj, vad roligt det vore om vi vann den!
Efter det ska vi bege oss hem till Hanna i laget på födelsedagsmiddag. Hon har nämligen också fyllt år. Det är lite läskigt nu när kompisarna fyller 20 en efter en. Jag tycker att det låter lite scary å fylla 20. Då är man ju verkligen vuxen på riktigt! Men jag har ju ett tag kvar så jag kan känna mig hyfsat lugn...

Imorrn kväll är det alltså party! Utgång! För första gången på sex veckor. Men jag får ta det relativt lugnt.
Jag har nämligen mina två polare Krycka 1 och krycka 2 att släpa på.  Fast de får ta och parta själva i garderoben medan jag röjer på dansgolvet. Men som sagt, jag ska ta det lugnt!
Jag hoppas på en kul kväll!

På söndag är det släktträff. Kusinen Johan fyller tonåring! Helt sjukt vad tiden går fort! Han var ju nyss en liten plutt...

Med andra ord, det blir ingen nyttig helg direkt. Godissvull ikväll, party imorrn, kakor å bullar på söndag. Bra skit för min otränade kropp!?
Nu ska jag upp till soffan å käka glass! Yummy!


Kände att jag behövde ett positivt inlägg efter allt beklagande på sistone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback