Semeldagen!

Ååå vad jag blir irriterad på mig själv ibland! Precis när jag skrivit klart inlägget så gick jag in på en annan internetsida. Så nu försvann allt! Bläää...

semla
Bara att börja om...

Fettisdagsbullar. Hur festligt låter det på en skala? Nä, precis. Semlor låter ju mycket smaskigare!
Idag åt vi semlor till mellis. Mums fillibabba! Men det tyckte inte barnen. Det enda som lockade dem var florsockret på locket. "Meeera socker!" De ville hellre äta tråkiga knäckemackor. Därför blev det en massa semlor över som vi fröknar kunde kalasa på. Men det går ju inte att äta hur många som helst. Jag fick i mig en och en halv. Ja, det låter lite klent men det vart för mycket sen med all grädde å så...
Den andra fröken, Shade, åt däremot minst fyra stycken! Hjälp liksom...

Mötet ikväll var väl hyfsat intressant. Det var däremot inte lika intressant å komma hem efter jobbet och se att klockan redan var halv tio. Lika bra att gå och lägga sig nu med andra ord.

Wiiiiiie! E så glad för din skull ska du veta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback