Ont!

Jaha.. så e man sjukskriven igen då.. Förbannat jobbigt att knät aldrig kan bli bra!
Känns som om det mesta varit skit på senare tid.. Suck...
Jag får se vad läkaren säger på måndag. Hoppas hoppas hoppas att jag får en operationstid!

Som om det inte vore nog så har jag ont bakom ena ögat! Det dunkar typ... Skitskumt och jobbigt! Å jag har provat att äta, dricka mycke vatten, sova... Ingenting hjälper... jag blir galen snart!

Men men.. om jag ska vara lite positiv för en gångs skull så kan jag ju alltid glädja mig med att det ju är OS nu å en del kul sport å kolla på!
Dessutom e det onsdag = både OC och LOST! Wohoo!

Nu ska jag försöka peta i mig lite middag, får se om det hjälper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback