Naaaajs me OS!

Galet! Man blir helt lycklig! Sport e ju ruggigt underbart!
Det finns ju dock några små problem:
Med tanke på att det är en himla massa sport mitt på dagen och det inte finns någon tv på jobbet så missar jag ju en del...
Hur är det meningen att man ska hinna med alla andra tv-program nu när det är OS!? Min video är ju inte omänsklig, den hinner bara med ett program i taget...
Ojoj, hur ska detta gå ikväll? Jag menar, LOST, OC, Ryssland-Canada.. SAMTIDIGT! Crazy... Tur att det finns repriser...

Idag åkte vi stjärtlapp! Vissa barn kunde (enligt mig helt ofattbart) inte förstå hur kul det är å åka stjärtlapp. Men de kunde i och för sig inte heller förstå att man måste hålla upp benen för å komma nånstans när man åker så..hmm...
Jaja, jag hade kul iallafall!

Nu måste jag tillbaks till tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback