Fel val...

Vart satt jag när Sverige tog OS-guld i Ishockey!? Jo, i en sporthall i Jakobsberg.
Ja, det låter helt sjukt att man kan välja en seriematch före en OS-final. Men det var nog mitt samvete som valde åt mig.
Egentligen gör det väl inte så jättemycket. Det var himla spännande att höra Granqvist på radion också! Såg även matchen när jag kom hem. Snacka om rysningar när Lunkan räddar den där sista grymma räddningen och slutsignalen går. Ojojoj...

Inte bara snygg och charmig, grym i mål också!!!

Ett underbart slut på ett underbart OS! Det blev en himla massa timmar framför tvn. Det kanske är bra att OS är slut nu så jag orkar med att se alla andra program...

Ikväll började One tree hill igen. Ett riktigt skönt tillägg till min tv-vecka.

Gilmore Girls, Desperate Housewives, LOST, OC, Life as we know it och nu One tree hill. Najs eller vad!?


Vi vann matchen mot Östra i sudden med 3-2. Ruggigt dåligt av oss att inte ta tre poäng! Östra ligger ju sist och är ärligt talat rätt kassa! Ännu jobbigare när man sitter på läktaren och inte kan göra något åt det. Önskade verkligen att jag satt hemma i soffan istället. Jaja... Det kunde varit värre. Vi kunde ha förlorat vilket vi var nära att göra. Det hade inte varit roligt!


Lördagskvällen var mycket trevlig! Det blev kebabpizza, godis, chips, schlager och en nostalgitripp med Tosse, Sandra och Steffi. Vi tittade nämligen på "Vägen till Moraguld". En pappa i laget filmade en del av våra matcher för 6-8 år sedan. Mängder av skratt-attacker med andra ord.
Man var ju inte vacker på den tiden direkt måste jag erkänna. Vilken spinkis! Å kortast i laget typ!
Vad hände liksom!?

Jaha, då var det dags för ännu en vecka. Förhoppningsvis en bra sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback