Å vi e AIK!!!

Vi ser hur solen stiger över Råsunda...
(fast just i dag spelades matchen på Skytteholm)

Ja, det var riktigt skönt fotbollsväder idag! Det var inte så värst kallt så jag frös faktiskt nästan ingenting. Det kan iförsig bero på att jag hade dubbla par långkallingar. Svårt å frysa då!
Jag kände mig som en riktigt AIK-are med både halsduk och armband. T o m kryckorna har ju gul-svarta gummigrejer! Kan det bli bättre?
Jag kunde inte tänka mig att det skulle vara speciellt mycke folk med tanke på att det är OS å grejer men det var ändå 3000 pers där! 2998 killar å så Sandra och jag, hehe.
Nä, inte riktigt så men det var inte många tjejer där. Inte för att det gjorde något direkt!
Matchen då? Jo, den slutade 1-1. Det var helt okej spel och AIK var lugnt det bättre laget! Synd att det inte blev tre poäng men det spelar ju egentligen inte så stor roll. En helt okej fotbollsmatch.

Nu ska jag snart hämta upp Sandra å sen ska vi hem till Tosse å kolla schlagern.


Ännu ett guld! Vilket OS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback