Konstant ångest

Att man alltid ska behöva må dåligt över nåt nuförtiden.
Skulle ju inte böla pga den där tantjäveln hade jag bestämt!
Men fan, när hon klagar och klagar och påpekar att jag är så ung och inte har nån erfarenhet, att jag har dubbelmoral, att vi tagit massa beslut utan henne (ett jäkla beslut), och efter att allt dessutom har varit skit på jobbet i allmänhet på sistone så kom tårarna ändå.
Blir så irriterad på mig själv att jag ens tar åt mig ett skit av det hon sa.
Men det var samtidigt skönt å få gråta lite. Behövdes, helt klart.

Stängde idag och skulle egentligen bara hem och vänt för att åka till våran avslutningslutningsträning med turnering och julklappsbyte men jag skickade klappen med syrran istället och var hemma och tittade på Grey's Anatomy. Skönt med en hemmakväll den här veckan.

Trevligt:
Mian fyller år imorrn, grattis!
Snön! Så himla mysigt!
Inte alltför många julklappar kvar att köpa och inte långt till julafton.

Och sist men inte minst, tantjäveln har med all säkerhet dåligt samvete för att hon tog upp allt till diskussion igen! Najs! Skadeglädjen är den enda sanna glädjen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback