Inget för mig

Asså dessa DVD-boxar. Farliga. Jäkligt farliga.
Jag vet att jag inte klarar av dom.

Var på Donken igår. Och kom hem med åtta avsnitt av första säsongen av O.C.
Som jag inte skulle kolla på i ett sträck. Jag skulle behärska mig. Kolla ett avsnitt då och då.
Eller hur!
Som om jag skulle fixa det.
Nä, det gick inte helt oväntat åt skogen. Har redan kollat klart alla avsnitten.
Det funkar liksom inte. Det är alldeles för enkelt att titta ett extra avsnitt. Man behöver inte ens trycka på play. De bara spelas i rad, avsnitt efter avsnitt. Och jag tänker: bara ett avsnitt till.
Det borde vara ett avsnitt per dvd. Som man måste ta ut. Och sen trycka in nån lång kod eller nåt. Besvara frågor typ:
Ska du verkligen se ett avsnitt till? Är du alldeles säker på det?
Så det blir lättare att stänga av.
Så borde det vara. Eller så borde jag bara förbjudas titta på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback