Annat som hänt

Visst sprider min blogg massa positiva vibbar? Eh, not.
Men visst kan jag vara positiv också! Om jag bara vill.
En resumé av mitt positiva liv dårå:
Efter två jäkligt sega/lugna helger i rad var det dags för en partyhelg.
På fredagen blev det några öl med nåra innebandy-tjejer. Hyfsat lugnt blev det väl ändå men en kul kväll helt klart!
I lördags hann jag med att fira tre nyblivna 20-åringar. Först en middag med tjejer från laget. Vi åt tacos och det kan ju inte bli annat än gott. Åt typ tre ton. Eftersom vi (dom) hade match dagen efter så blev det inte så mycket party men festsugen som jag var hittade jag party på annat håll. Tvillingarna fyllde också år och hade fest hemma på ön där det var en aning vildare om man säger så. Massa kända och okända människor som det var kul att träffa. Sen fanns det ju dessutom Singstar. I loooove it!
Blir ju extra tävlingssugen nu utan innebandyn. Det är så jäkla skönt å vinna!  Å det gjorde man ju en hel del också.. Moaha!
En trevlig kväll var det. Så trevlig att jag kom hem halv fem på morgonen. Händer verkligen inte ofta.

Även tisdagskvällen var väldans mysig eftersom tjejerna var här på julbak. Knäck, mandelmassa-kulor och lite pepparkakor blev det. Och gott var det!

Snart är det julafton!! Å snart är det nyår! Och jag har inte köpt en enda julklapp (syrran har iförsig köpt en till pappa som jag är med på) och jag har ingen aning om vart jag ska fira in det nya året.
Tiden går på tok för fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback