Soffpotatis...

Livet är inte skit precis hela tiden trots att korsbandet är av.
När man kan hälsa på en för tillfället ännu mer invalid kompis, sitta och käka chips och titta på Sex and the city, just då är livet faktiskt rätt hyfsat. Chips är ju alltid gott och just idag såg jag TRE avsnitt av SATC som jag tidigare aldrig sett! Och det kan säkert vara så att det finns fler än så som jag har lyckats missa. Bäst att ta reda på det inom en snar framtid tycker jag!

Fick också höra hur Carrie och gänget låter på franska. Råkade nämligen halvt sätta mig på kontrollen. Vi upptäckte att det även fanns dubbade versioner för tyska och italienska. Det lät hemskt i alla fallen. Hur kan man vara så jäkla dum så att man hellre ser ett program dubbat till sitt språk än textat?? Helt ofattbart. 
Hmm.. undra vilka som skulle vara rösterna till tjejerna om serien skulle dubbas till svenska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback